Ako postupovať:
Prišiel Vám tovar poškodený?
Tovar treba nafotiť zaslať fotky na našu e mailovú adresu Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. Po prehodnotení poškodenia a uznaní chyby vás budeme informovať o daľšom postupe vybavenia. Po dohode nám zašlete tovar na našu adresu bez dobierky a po doručení poškodeného tovaru na našu prevádzku vám do 5dní vrátime peniaze na váš účet.
Storno objednávky
Objednali ste si, ale v zápeti ste si objednávku rozmysleli? Stačí napísať o storno formou mailu na adresu Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. , nezabudnite uviesť číslo objednávky. V prípade, že je objednávka už uhradená, platba bude refunovaná v deň stornovania,
Osobne donesiete poškodení tovar na našu adresu